sobota, 28 lipca 2018

Prorocze



Lada moment stanie się coś bardzo Złe-go.

Nie. Nie przywołuję. Po prostu śniłam w kolorze jarzębiny. 
I ciszy. Głębokiej jak przepaść. Zimnej. Niebieskiej.

Tak bardzo byłeś obcy dla mnie. Przy niej. Tak nieznośnie obecnej. Karcącym wzrokiem rozcieńczała mną powietrze. Słońce siniało duszone nocą. W niemym bólu znikając utkałam z witek brzozy czarodziejkę.

Bezpośrednie spotkanie z energią w wymiarze prawdy.




Cholera. Że też koszmarów mi się zachciewa w środku lata.
Teraz czekam na kolejnego kopa. Nauczona doświadczeniem wiem, że nadejdzie. Tylko strona ataku mi niewiadoma.

Nie. Nie boję się.
Przygotowuję na prawie-najgorsze.




1 komentarz:

  1. Myśląc o tym co nadejdzie możesz to do siebie przyciągnąć. Mówi się, że sny są odzwierciedleniem prawdy. Ukrytych pragnień. Ale też obaw. Pokazują obrazami to, czego się boisz. To samo, co wcześniej nie dawało Ci zasnąć. Przestań się tego obawiać. Choć w zasadzie piszesz ze się nie boisz a jedynie przygotowujesz. Może tak jest dobrze. Ale nie myśl o tym. Być może wówczas nie nadejdzie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądasz? Zostaw cząstkę siebie...